wtorek, 12 stycznia 2010

Jak East Wood deskę kładło ...


Tak oto udało się dotrzeć do końca. Powyżej są zdjęcia podłogi drewnianej jesionowej w trzech pokojach świeżo po założeniu listew. Podłoga jeszcze nie jest umyta, między listwę a podłoge będę dawał kit do parkietów a miedzy listwę a ścianę akryl.
Generalnie odczucia mam bardzo dobre. Deska fajnie wygląda i jest przyjemna w dotyku. East Wood położyło deskę na przygotowaną przeze mnie podłogę (którą trochę pokrzywiłem) którą uprzednio poprawili. Listwę kładli na dość krzywe ściany (też moje dzieło). Na koniec zrobili mi pielęgnację. Generalnie szybko i na temat. Cena też była OK.
Zdjęcia były robione w nocy przy lampie błyskowej i halogenie dlatego się tak mieni. Przy dziennym świetle jest mniej pstrokata.
Zapraszam do ankiety

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wpis :-)